Back by dope demand.....

Oké, oké....al jullie verdrietige brieven, telegrammen, katte(n)belletjes, dreigbrieven, e-mails en (vooral) strip-o-grammen hebben in zekere en positieve zin geholpen om mij nog eens goed te laten nadenken of ik alsjeblieft verder wil gaan met het schrijven van dit weblog.

Op een gegeven moment kon ik geen truckstop meer binnenrijden of er stonden fans met spandoeken mij op te wachten, vanaf viaducten werden banners uitgerold en vreugdevuren ontstoken als men mij aan de horizon zag opdoemen. Groupies reden kilometers lang mee op mijn treeplanken, zichzelf stevig vastklampend aan mijn sportspiegels, ondertussen smekende blikken door mijn ramen werpend.
Tja, zelf een onvermurwbaar iemand zoals ik gaat dan na een poosje overstag, dus we gaan er weer met frisse zin tegenaan !

Wat is er allemaal gebeurd in de afgelopen 2 maanden ?

Welnu: Ik ben even terug geweest naar Nederland voor minder plezierige zaken, toen ik terugkeerde naar Canada was ik natuurlijk mijn truck (#2362) kwijtgeraakt aan een collega.

Maar niet getreurd, ik kreeg een 4 maanden oude Cascadia (#5413) hiervoor terug.
Helaas mocht ik deze truck niet de mijne noemen, hoogstwaarschijnlijk rijdt zijn originele baasje er inmiddels weer vrolijk in rond:

Afbeelding aanklikken voor een grotere weergave:
Photobucket

Deze truck werd opgevolgd door een rental truck van Ryder, een oude Freightliner Columbia met meer dan 1.5 miljoen KM op de teller:

Afbeelding aanklikken voor een grotere weergave:
Photobucket

En thans bevind ik mijzelf in #2139, de meest plakkerige truck in de H&R vloot.
Maar hierover vertel ik in een nieuw bericht wel even iets meer.  

Afbeelding aanklikken voor een grotere weergave:
Photobucket