In- and outside truck #2362 (Deel II)

Logeerverblijf, naar beneden geklapt.
Bed is iets minder breed, maar wel net zo lang:

Klik foto voor een grotere weergave:
Photobucket
Vier raampjes in de cabine, met lederen afdekhoes:
(bovenste bed, bestuurderskant, raampje kan ook open worden gezet)

Klik foto voor een grotere weergave:
Photobucket
Akkemie haar heks reist trouw met mij mee:
(bovenste bed, bijrijderskant)

Klik foto voor een grotere weergave:
Photobucket
Met de afdekhoes verwijdert:

Klik foto voor een grotere weergave:
Photobucket
Freightliner logo, achterwand boven mijn bed:
(Neen, het is echt plastic...)

Klik foto voor een grotere weergave:
Photobucket
Artiestenuitgang, aan het voeteneinde van mijn bed:

Klik foto voor een grotere weergave:
Photobucket
Bergruimte onder mijn bed, ook van buitenaf bereikbaar.
Hier zitten onder andere de omvormer voor de netspanning en de standkachel in.
Ik heb zelfs een stofzuiger! :

Klik foto voor een grotere weergave:
Photobucket
Mercedes stuur:
(Freightliner is onderdeel van Mercedes, of andersom)

Klik foto voor een grotere weergave:
Photobucket
Keuzehandel "automaat" (13 versnellingen)
En de gescheiden handremsystemen voor truck en trailer, gele en rode knop:

Klik foto voor een grotere weergave:
Photobucket