Calvé pindakaas

Canadese pindakaas is niet te vreten....

Dus ik ben afgelopen week even naar "The Wooden Shoe"
(aan de overkant van het hotel) gelopen om Calvé pindakaas te kopen.
Dat potje "Smeuïg tot op de bodem" aardnotenpasta kostte mij wel even het lieve bedrag van CAD 5,59 / 4,26 Euro.
En dan is het niet eens zo'n grote pot als ik in Nederland altijd kocht.

De eerlijkheid gebied mij wel om te vermelden dat manager Harry
(wiens verjaardag het die dag was) mij een ander merk pindakaas adviseerde.
Deze had een prijskaartje van slechts CAD 1,99 / 1,51 Euro
Maar ik antwoordde heel eigenwijs dat ik alleen de echte wil.

Chocomel, Calvé pindakaas, Zwitsal babyzeep en Coca Cola zijn heilig bij mij, vervangende B-merk meuk hoef ik niet.....
Volgende keer eens kijken of Harry ook Rivella verkoopt, dat is eigenlijk het enige dat ik best wel mis.

Klik potje voor een grotere weergave:
Photobucket