Run Forrest, run !!!


Photobucket
That day, for no particular reason, I decided to go for a little run.
So I ran to the end of the road, and when I got there I thought maybe I'd run to the end of town.
And when I got there, I thought maybe I'd just run across Greenbow County.
Now, thinking since I'd run this far, maybe I'd just run across the great state of Alabama.
And that's what I did.
I ran clear across Alabama. 
No particular reason.
I just kept on going. 
I ran clear to the ocean.
And when I got there, I figured since I'd gone this far, might as well turn around, just keep on going.
And when I got to another ocean, I figured since I'd gone this far, I might as well just turn back and keep right on going.

Zo lang en ver als Forrest zal ik wel nooit lopen, maar het gaat goed met mijn hardloopprogramma (zie eerdere post)
Momenteel loop ik 5 x per week 40 minuten non-stop, en aankomende maandag begin ik met 30-10-10 minuten:

Photobucket

Ik had gehoopt vóórdat ik naar Canada zou gaan de 1 uur non-stop te halen.
Maar aangezien ik al over 4½ week vertrek, zal ik niet verder komen dan
" Week 9: 30 - 20 - 10 ".
En tegen die tijd zal er in Lethbridge wel een flinke laag sneeuw liggen, daar zie ik mijzelf niet zo één-twee-drie vrolijk doorheen banjeren in korte broek en gympen.

Maar.........op de website van het  ** Lethbridge Lodge Hotel **
zag ik onderstaande foto staan, genomen in de fitnessruimte van het hotel:



Uiteraard doel ik niet op het enigszins merkwaardige martelwerktuig op de voorgrond, maar is al mijn hoop en aandacht gevestigd op de loopband die daarachter zichtbaar is.

Ik heb geen idee of het wat is, zo'n apparaat.....
Het kan natuurlijk nooit het lopen in de frisse zee- en duinlucht van Neerlans mooiste badplaats evenaren, maar hoogstwaarschijnlijk is het machien toereikend om mij in staat te stellen mijn hardloopprogramma te voltooien.

Zo'n beetje rond eind november zal ik jullie laten weten of ik mijn goal heb gehaald !