US Road trip Nov/Dec 2008

Samen met mijn maat Rob kreeg ik eind 2008 de kans om een model 1966 Buick Riviera GS van upstate New York naar Austin, Texas te rijden. Een bevriend lid van het grootste Buick forum ter wereld had deze wagen gekocht via eBay, maar hij  had zelf geen tijd om de auto op te gaan halen.

Dus ik bood aan om dit klusje voor hem te klaren, toen Rob hiervan hoorde was hij meteen bereid om mij te vergezellen op deze trip.

Dit was de wagen in kwestie:

Thumbnails aanklikken voor een grotere foto:
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Onderweg hebben we een heleboel klassieke auto sloperijen bezocht, en uiteraard ook handelaren in oude Amerikaans wagens mochten niet ontbreken op onze "points of interests" lijst:

Thumbnails aanklikken voor een grotere foto:
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

Video, gemaakt door Rob:

Photobucket


Klik op onderstaande afbeelding om naar mijn website te gaan en de
± 2000 foto's van onze road trip te bekijken:

Photobucket