Flight is booked !!!

Gisteren heb ik, na naarstig e-mail overleg met Eugenie, de vluchtgegevens van de vliegreis naar Calgary te horen gekregen:

Ik vertrek op dinsdagmiddag 9 november naar London Gatwick, daar aangekomen neem ik mijn intrek in het Ibis hotel vlakbij de luchthaven.
Dit om even een nachtje tot rust te komen na de uitputtende
bijna-Trans-Atlantische vlucht over het Kanaal.

Photobucket

De volgende ochtend om 10.30 uur, plaatselijke tijd, zal ik dan (hoe fris is een hoentje eigenlijk ?) mijn schier eindeloze reis naar Canada vervolgen met een rechtstreekse vlucht van Gatwick naar Calgary.
Verwachtte aankomsttijd is diezelfde dag om 13.05 uur, plaatselijke tijd.

Voor dit evenement heb ik zo diep getast dat de bodem van de buidel ruimschoots bereikt werd, en een coole cabin luggage trolley gekocht.
Ik hoop enig bagage-overgewicht te kunnen omzeilen door onderstaand voertuig zo vol mogelijk met allerhande zaken te proppen:

Photobucket

Aangekomen in Calgary zal ik door Limburgse Hans* worden opgewacht en naar Lethbridge worden gechauffeerd.
(* Voor meer informatie: zie mijn post: "Wat gaat er gebeuren ?" van augustus 2010)