Breaking news !!

Ik kreeg net een berichtje uit Canada:  
Alles is in kannetjes en kruikjes! 

De "individual LMO" is toegekend en men verwacht mij in Canada op zaterdag 13 november om deel te nemen aan de airbrake course.
Dus ik vlieg op/omstreeks 10 november naar Calgary, alwaar ik door Hans (zie mijn eerdere post) zal worden opgewacht, en tezamen ondernemen we daarna de rit naar Lethbridge. (zo'n 2.5 uur rijden)

Hans zet mij dan af bij het hotel, en komt mij de volgende ochtend vroeg weer ophalen om naar het kantoor van H&R te gaan, alwaar ik kennis kan maken met diverse mensen.

Daarna neemt Hans mij mee naar een bank om een rekening te openen, ook gaan we een "Social Insurance Number" aanvragen en registreren bij "Alberta Health and Wellness", zeg maar de ziektekostenverzekering.

En als klap op de vuurpijl moet ik, in verband met het aanvragen van een rijbewijs, ook nog even bij de dokter langs om in een potje te plassen, en om te kijken of mijn ogen wel in orde zijn......

Na het lezen van dit uitputtende programma vroeg ik mijzelf meteen het volgende af:
Is de opening van dat potje zo klein dat je meteen zakt voor de ogentest als je er meer dan 20% naast piest ?????

Ik denk dat ik vanavond maar even een kratje rode wijn open trek om het een en ander te vieren!!!