Bericht uit Canada!

Gisteravond kreeg ik eindelijk een mailtje van Eugenie:

"The LMO has been approved and we only need to apply for your individual LMO at this time. This can take up to 2 to 3 days. The airbrake courses are on November 13th and November 26th.
Please let me know which date would work best for you."

Ik heb direct gereageerd, en gemeld dat ik beschikbaar ben voor de airbrake course van 13 november, waarom langer wachten dan nodig is ?
Dus als de "individual LMO" wordt toegekend aan yours truly, dan zal dat betekenen dat ik zo'n beetje rond 10 november naar het koude Canada afreis.

Zal ik mijn haar laten groeien ?
Ik heb ergens gelezen dat 80% van je lichaamswarmte ontsnapt via je hoofd.
(of constant op mijn handen gaan lopen, maar ja:
dan valt je kleingeld steeds uit je zakken en worden je handen zo koud....)