Einde weblog......

Hierbij deel ik jullie mede dat ik ga stoppen met het schrijven van deze Blog.
Waarom ?


Welnu: 

Ik ben deze Blog eigenlijk begonnen om mensen die (zoals ikzelf) van plan zijn een poosje hier in Canada bij H&R te gaan rijden, te laten zien hoe het een en ander in zijn werk gaat.

Inmiddels heb ik zelf het hele proces vanaf de sollicitatie tot en met mijn eerste eigen rit doorlopen, en hopelijk ben ik in staat geweest om van het een en ander een vrij helder beeld te schetsen.

Ik ben persoonlijk van mening dat het niet bijster interessant is om vanaf nu berichtjes te gaan posten waarin ik domweg laat weten waar ik op dat moment ben, waar ik de dag daarvoor ben geweest en waar ik de volgende dag naartoe ga....

Dus vandaar mijn koene besluit om te stoppen met het typen van mijn berichtjes.

Klik foto voor een grotere weergave:
Photobucket