Sinterklaas is geweest !!!

Vandaag is het 5 december, Sinterklaas is langsgekomen bij het Lodge hotel !
Hij was kleiner dan ik dacht, baardloos, arriveerde in een Dodge en sprak Engels....

Van H&R chauffeur Alan, afkomstig uit Engeland, heb ik een 19 inch flatscreen TV/DVD speler voor in de truck gekocht.
Alan gaat terug naar zijn vriendin in Engeland, dus hij had wat spulletjes voor mij in de aanbieding.

Klik foto voor een grotere weergave:
Photobucket
(Mijn Convoy DVD die je op de foto ziet speelt hij helaas niet af, verkeerde regio.....)

Ik heb ook een splinternieuwe Sirius satelliet radio van hem gekocht.
Alan heeft deze om de een of andere reden nooit gebruikt, hij zit zelfs nog in de originele verpakking.
Satellietradio is gemakkelijk als je rijdt in gebieden waar geen normale radio ontvangst is, je moet er wel een abonnement voor afsluiten, daar ga ik mij in de toekomst wel een keer in verdiepen.
Voorlopig heb ik nog altijd mijn iPod met meer dan 2500 nummers, dus zonder muziek kom ik niet te zitten.

Klik foto voor een grotere weergave:
Photobucket

Voor de TV-DVD combo betaalde ik Alan 100 CAD / 76 Euro, voor de Sirius radio 50 CAD / 38 Euro en hij had ook nog een splinternieuwe accu-boormachine in een koffertje in de aanbieding voor slechts 25 CAD / 19 Euro.
Deze heb ik er maar meteen bijgenomen, in totaal kostte deze fijne verzameling spulletjes mij dus 175 CAD / 133 Euro, géén geld !!

Alan houdt straks een afscheidsfeestje in "Back Street", een pub op 3rd Avenue, en ik ben ook uitgenodigd.
Kan ik meteen wat nieuwe collega's ontmoeten.
De maat van Alan, die hem naar het hotel bracht, bood mij een kamer aan in een huis dat ze met 4 H&R chauffeurs huren, voor 500 CAD / 381 Euro per maand. Maar eens kijken of dat iets is, het is niet duur in ieder geval.

Toen ik in de lobby liep kwam ik een andere H&R collega tegen, hij was net terug van zijn eerste Mentor trip over de Rockies.
Heb hem meteen maar even uitgenodigd voor Alan's feestje, dus rond 4 uur gaan we daar samen naartoe.